|
|
2009 年 10 月 27 日 星期二  |
| 2009-10-27 |
分類: 未分類 |
我今日返到黎就見到joeman :)
佢地遲左好多好多-0-
之後見到佢劣就俾人捉囉,
佢話我wear波點hair band,
又話我d 夾銀色囉,
銀你老豆,
係黑色囉,
死肥婆,
你死硬:(
有閱報,
有泅減肥睇,
我係咁睇:)
通識佢係咁俾住我-_-
小測25,
合格:)
數學,
5好提-_____-
又有功課囉-,-
所有小息都玩:)
家政係講你想做咩功,
5洗上
,哈哈哈哈;D
joeman要同best friend一組xd
好慘;
lunch,
煲打針,
佢話好痛-0-
科學佢好快就教完一課囉,
但5明佢講咩-,-
中文要睇書,
我做哂啦,
好叻:)
我完來要留堂囉,
冇交英文-_-
我要坐胱陶嘟嘟隔離,
因為冇位坐,
佢好臭呀!
女班同我一齊留,
thank you very much:):):)
之後佢同我一齊行返屋企,
一路傾,
同佢一齊買自由針,
傾左一陣俾野咬,
走佬_________
|
« | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | ... | 354 | »
|