咁日mary,winne去我屋企做homework!
只係做左一陣,就下去park到玩....(麻麻好玩)
悶死人.......仲要下雨.......
去到天富有人撞到條柱(唔係我們)
我居然笑喎同m,之後,
個個人好想喊,但佢忍住...
跟住,我們返返去我屋企....=.=