對吾住 .3333.
對吾住 .3333
對吾住 .3333.
對吾住 .3333.
對吾住 .3333.
對吾住 .3333.
對吾住 .3333.
對吾住 .3333.
對吾住 .3333.
對吾住 .3333.
點解我要講對吾住 .333. ?? 痴線 -_-
死喇 -333- 想喊喇 .. st0p !
分手 ? 我一點也不快樂 .. 明白嗎 ?
我跟你又好番了 -_- 但是我真的希望我每天都快樂 ..
我不想你不再理我 -_- 我不喜歡我我告訴你嗎 ?
今日其實你 sd 左個信息比我個時我真係好想喊 .3333.
但係我冇喊到 -333- 我吾想比你覺得我冇左你吾得 ..
但係我心裹面真係覺得冇左你真係吾得 -_- 你知道嗎 ?
我真的不想再失去你 -33- 你可以不再離開我嘛 ?
初初我真的以為散左之後你會開心 .. 但係原來吾係 -33-
你同我講我吾係 .. 係你多心 -33- 我個心真係好痛 -33-
對吾住 .33. 招招 .. 我可以和你1個月不吵架嗎 ?
25日是我們重要的日子 .3. 你又記得嘛 ?
今天博博跟我傾msN 傾你既野 .. 你知道我真的哭了嗎 ?
到跟你好番後 .. 我的心情總沒有那麼瘋狂的 -33- ..
我們不會分離到永遠 ^333^ 呵呵 .. 小煙傻左 ..
小煙正傻婆 ^33^ 星期6跟money約會喔 .. 呵呵 ..
謝謝我的朋友關心 .. 小煙最愛你的<3 啜啜啜 ..
我希望我的明天會開始幸福 .. 真的{希望 }..
ps: 家樂 .. 跟你不是太熟 <3 但我衷心的關心你 ..
真的<3 我10分欣賞你的長情ah .. 真的 ^33^ 加)油 ..
--------------------------------------------------------------------------
ah謙同我講 ..
2個人一齊一定會有個計時炸彈 ..
就算你搵幾好既拆彈專家 .. 得少數先可以 ..
完完全全咁將個炸彈拆除 ..
如果一對情侶由中2拍拖 .. 拍到個計時炸彈冇左 ..
佢地梗係好開心好開心 .. 但係佢地估吾到 ..
係結左婚之後個炸彈又出番黎 ..
到左臨尾個幾秒個男仔攬住左個炸彈 . 吾比佢爆 ..
可惜要爆就一定會爆 .. 最後傷既咪又係自己 ?
呢個 .. 係一個大家都有既愛情炸彈 ..
吾知我同招招最後會係邊個攬住個炸彈 ?
仲有 .. 一對情侶一開始一定好開心 ..
好似你一開始種野咁 .. 你一開始都會好有心機咁 ..
種 .. 同佢溝通 .. 但係你到左後尾 ..
你對棵野厭倦喇 .. 悶喇 .. 就吾會理佢 .. 討厭佢 ..
好似 d 男仔既花心咁 .. 見到第2棵仲令 ..
就吾要以前個棵 .. 到左最後 .. 棵野當然會枯萎 ..
都冇人理佢 .. 最後就係玩完 .. gameover -33-
我不想我的招招是這樣 ..
|