朋友關係變得愈黎愈差;(
朋友既定義究竟系點架;(
朋友會吾會壹生壹世架;(
朋友應該彼此體諒尊重;(
情人;朋友;家人;我會揀邊樣?_?
情人可有可無o,o
家人絕對要!___!
朋友就..吾知/口\
我吾會討厭你尼種朋友?_?
 
babiibb
暱稱: ♥傻傻;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
最新文章
2009-05-29
2009-05-23
2009-05-18
2009-05-11
2009-05-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 851
今日人氣: 25
累積人氣: 4589
2009 年 2 月 14 日  星期六   晴天


2009-02-14 分類: 未分類

-琴日勁比人鬧囉頂;琴日上完pk堂買左野飲上班房啦;比miss張見到我拎住罐可樂;跟住系度鬧;話咩買野飲左住其他人食飯;吾撚記得佢有甘撚樣講過囉頂;

-跟住叫我比罐野果個咩輝姐姐;跟住又行黎我班房問邊個岩岩買過野飲既拎出黎;跟住收左話返學先比返;真系煩囉吊;跟住lunch之後經過林浩班房;見到佢飲野;

-跟住我同ah妹問佢拎黎飲;拎左之後捻住閃;比佢班個中間分介既ah sir捉左入去問話;跟住又鬧;吊-_-中間分介個d真系心理變態-_-跟住上余桃堂;又比佢鬧囉

-個陣上完佢堂打完鍾架啦;吾知佢未走;ah妹大聲甘問我拎返件外套;因為佢擺左系我度;事關我好多位擺野;後面個位無人;跟住我聽吾到;勁大聲問咩話-__-;

-跟住佢話拎返件野比佢;跟住我掟左比佢;跟住條pk余桃;話邊個甘大聲講野;跟我同ah妹講d野講多次出黎;跟住叫我同ah妹出去;跟住又系度訓話囉頂-_-煩-,-

-又話咩下次再系甘就扣分w0,,扣米扣囉-_-無野架;分咋嘛a0a!跟住上scj無咩野;仆左系台訓左陣;星期日家長日吾知miss呂會吾會話我上堂吾留心呢-_-;

-今日約左蠢蠢;去左睇電話;睇左勁多次-,-跟住去m記買野食上表妹/表姐屋k開台同食野;玩左打麻雀,21點,梭哈,鬥地主-_-玩到6點幾閃左;返到屋k玩明星鬥地主;

-2萬幾蚊比我輸唒-_-好彩系gm錢o,o跟住打比老母問佢去吾去行下;話去睇電話;跟住佢又系度鬧;我部電話kaikai地架嘛!!又吾比人去睇;話咩我有電話仲買w0

-去睇咋嘛;又吾系買,都吾撚知佢嘈乜撚野囉;msn d人系度情人節快樂;我壹d都吾撚覺得快樂囉吾該;妖;遲下叫老豆出部新既電話比我;勁憎老母囉;成撚日嘈嘈嘈!

-琴日又話我點解得返400蚊;無應佢囉;佢又話我亂甘洗;就算有錢比佢知道左都吾撚用得啦;仲未撚交電話費tim丫;屎忽豆借2舊比我;自己再貼;窮到仆街啦吊-_-;

 
 
721;>
乖乖地留個Cm比我啦;)
吾系好唒時間姐-3-
c0Me On bAbY;] cM^v^
發表時間:2009-02-14 08:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 babiibb 的日誌)


kiki 於 2009-02-19 09:12 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KuMIKO 於 2009-02-16 08:29 PM 發表:
COmmEnt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yauoisin 於 2009-02-16 11:34 AM 發表:
★;COmmEnt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



蕃薯'-] 於 2009-02-15 09:02 PM 發表:
Cm''情人節快樂呀-;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingbv3v 於 2009-02-15 11:37 AM 發表:
搶1`
情人節不快樂=[
我琴日唔知做乜喊左好幾次-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]