|
|
2009 年 4 月 17 日 星期五  |
| 2009-04-17 |
分類: 未分類 |
-琴晚捻住打qz點知ah哥返左黎-_-所以無打到`琴晚同晴傾電;傾到11點幾收線;聽收音機同做左陣功課;跟住1點幾都系聽緊收音機;跟住玩倉老鼠`我同晴晴幫佢改名
-叫做傻仔xd`因為隻野個樣幾傻下@@佢終於有名勒*___*跟住今日跟老母出左去行街;捻住去("左單老"<--吾識串佢個英文)度買件哈哈笑杉;跟住捻捻下又無買度;
-因為發覺件野都吾系好令-v-..跟住同老母同埋佢個fd去左m記食野;跟住去買送丫凸-口-!!跟住又要幫手拎野-, -下次吾會再跟老母出街-_-比佢呃左出街-, -超-_-
-跟住又去左c0mebuy買野飲;跟住老母掉低我系個度等;好衰/口\!!跟住等左幾個字;又熱-__-!跟住自己壹個行飲住杯野返屋k;返到屋k上左陣網;跟住訓教-_-太攰勒;
-跟住7點幾起身食飯;打麻雀;跟住11點打完-v-..跟住同人傾msn;冰冰同豬仔散左-口-?吾知咩事-, -問ah冰做咩會散又吾應機-__-`聽日要做功課-, -就黎返學嚕*o*
|
721;>
乖乖地留個Cm比我啦;)
吾系好唒時間姐-3-
c0Me On bAbY;] cM^v^
|
|