| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 13 日 星期日  |
| 好撚悶牙/_\! |
分類: 未分類 |
好撚悶牙今日/_\!!
勁舞又悶..出街又悶..乜鳩都悶~ ,~
有咩可以做牙t^t??
今日7點幾起左身-.-..又訓過
訓到8點死左去打機-_-!
點撚知部fk機系甘死機
開左幾個字先開到囉..正仆街
牙哥起左身一陣..就要俾佢t^t
慘...1點幾先有得玩番/_\
開msn開勁舞-_-!..勁舞得個幾條友0n..
msn-_-老公..仲有其他d人0n
甘我咪同佢地傾計囉-v-!
超悶既一日-_-!
|
|
|
[荔枝] 於 2008-07-14 04:07 PM 發表:
囡b.......登登登特,,,,我黎啦....開心芣....哇卡卡
|
|
|
sky_ling 於 2008-07-13 07:56 PM 發表:
CM=] 老婆>v你又唔出聲 我同寂係到好似成個傻佬咁 你又唔出聲講野...
|
網主回覆
哈哈哈...
你地系到講野個陣-v-
我系甘笑-.-!
同埋我根本分吾清你兩條友把聲=_=!!
你叫我點講t^t?
廢事等陣叫錯人就吾好拉/_\!
系咪先-3-? Posted at 2008-07-13 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|