|
|
今日幾號哇?:]
07/02/2009
今日的天氣情況`;_晴天 |
出世時間((___2009-02-07 02:44 PM`!
|
丫=] |
|
金日```
都0k喇 !
金日
都幾好笑...
小息個陣..
有人系我後面
系廿唱
[[[ 丫旺新傳 ]]]
笑到死...
哈哈
唱得又幾似
上地理個陣...
系到派卷...
唉..
得38炸..
唉...
廿屎..
點讀丫?!
唉..
科科都抄晒..
唉..
冇1科系6字頭
最高都系58.5炸=]
跟住丫葉勁嬲左我 >3
s0..
我冇理到佢
佢就系廿問
珍珍
我點解吾理佢
佢問左我好耐
跟住丫葉同我講野
我先理番佢 \______/
琪實我吾系真系
吾理你嫁'''
系你1時勁嬲我汁ma -口-
到左食飯喇 !
個miss勁煩囉
日日逼人訂飯;;;
真衰格 =]
午息個陣..
有個傻佬
系廿追住我泥跑
跑到我死;;;
好彩有丫慧幫我炸..
如果吾系我真跑死喇 ']
到左上去做功課喇 !
唉..
吾想做=]
放學個陣..
珍珍又話陪我等鍾鍾w0..
點知佢又等得個1陣
就走左去..
|
|
|
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 123 | »
|
|