今日終於都考晒試啦:]
好happy呀(!)
考完之後覺得壓力都小左;D
放左學,,
去左睇午夜靈異錄像\3/
壹啲都吾恐怖a0a
嗌都冇嗌過*0*
開頭冇乜野"
播到差吾多做完個陣,,
先系最好睇既壹部分`
最後個個男囝被佢條囡k0左`
自己都失蹤埋`
咁就做完啦`-口-
走個陣諗住番小西`]
點知去左大b屋企反左陣先走^^
5:00幾番到屋企 /__\
行緊番屋企個陣*)
見到佢/__\有啲o咀`!