金日```
勁悶囉..
本身金日7:00出門口嫁,,,
點知鍾鍾又未起身w0,,,
搞到要7:30先出門口,,,
去到小巴站,,,
嘩,,,
勁多人...
吾搭喇
跟住就左去搭82
等左陣,,
82先泥到
系個個時候,,,
死,,,
得番12分鍾
不過,,,
好彩,,
都趕得到..
但系就,,
遲晒大到
跟住成日都企系到,,,
勁悶囉..
佢仲要12:00先放人
唉..
佢仲話咩下年個個都要
參加w0...
放左之後,,,
去左食野
食完就走
點知,,,
見到d吾想見既人
跟住去左打波
打完就番家lu...
|