|
|
2008 年 8 月 24 日 星期日  |
| YOYO |
分類: 未分類 |
重打QZ>口<
之前懶`吾想打+w+
就番學啦T口T
3本暑期作業仲糸郁都未郁過..
今次吾方吾死0口0
就咁~
|
| 發表時間:2008-08-24 11:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
o.o 於 2008-09-28 04:35 PM 發表:
|
|
|
siu_na 於 2008-09-28 12:35 AM 發表:
|
網主回覆
咩姐=口=
唔比咩~ Posted at 2008-09-28 12:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|