|
|
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
| **** |
分類: 未分類 |
今日超多功課交=口=`
同zayi番到去抄到死死下.
終於糸第2個小息搞掂-v-
吾洗留堂`呵呵
lunch` 去金田食
又糸牛肉飯, e+lunch都吾知食咩好t33t
中屎堂`超級好彩*v*
太長`吾想打xd
西屎` 訓教.____.'
放學; 余秋文無啦啦走埋泥
叫我整接力個個火炬 囧
呆左` 跟住緊糸即刻話n0
佢又話` 你可以叫suki幫你手嫁ma" 你畫畫又咁叻
跟住比左張紙我` 佢就好快咁閃左人.
\ 口 / 吾知邊條pk爆我個名出泥要我整
我畫畫又吾糸令` 無啦啦又多左野做
好想打人 嗚.
跟住同zayi去左租漫畫就閃番屋企
|
| 發表時間:2008-04-28 07:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cmcmcmcmcm`你地班有好多功課做牙@@` 快D打新日記@@!
|
網主回覆
講真` 平時超小功課.
糸可能個日d老師更年期囧'
比咁多功課` Posted at 2008-04-29 07:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
on9fa 於 2008-04-29 05:55 PM 發表:
|
網主回覆
囧'
你糸幽幽0v0? Posted at 2008-04-29 07:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
木 於 2008-04-28 11:18 PM 發表:
你畫畫令?- - SD D畫黎睇睇!! 理得你令唔令! PS:起瑪唔好加PK..
|
網主回覆
都話吾令- -
咁樣衰我先吾sd.
0k fk木 Posted at 2008-04-29 05:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ymh 於 2008-04-28 10:49 PM 發表:
|
網主回覆
thz cm x] Posted at 2008-04-29 05:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|