註;(2年之前我係度都有個bl0g架.___.
但我唔記得左密碼lu-_____-v)
呼呼呼._."
話咁快又到9月1啦=]
今日大部份人都係今日要番學-0-"
哈,,!我9月3先開學-0-!"
我有d_b00k都味買哂哇-_-v
咁年升f2,,但我分左去D班,,囧
D班好衰架/_\!唔想去哇!!!!忽忽忽\33/
重要得上年2個同班既同學倍我查/﹏\
嗚嗚嗚._____.!
本身諗住琴晚開架-0-!!但諗諗下,,今日開好似好d咁w0 @v@"
=======================================================================
琴日同老豆出街買鞋啦-v-!
有紅,橙紅,藍,fun紅,黑,白,灰,銀,重有好多-0-v
就係冇紫色,,吼吼吼!!
我買左橙紅夠搶眼ma,,xd
之後去左寵物店,,見到只全黑色既兔仔,,
我就買左佢番黎><!!
你好似毛屎怪-0-v
黑漆漆既-0-
好{哥}引.v.!!
我幫佢改左名,,叫 魔之
係琴日一見到佢果時個腦就諗到e個名-v-!
e加屋企有3只兔兔-0-!
一只好似貓貓咁大-0-好為食=v=
令一只係洪貓兔@v@!佢對眼仔,,n0se,,同ear都係黑色,,其他就係白色@@
加埋琴日買番黎只黑色-0-呵
廳日比你地睇下啦,,xd
廳日見-0-v
|