開心的1日;)Smile;;
happy=]''
個日同啲fd1齊晨早流流就出左去;
(琛琛;芳芳;麗麗;珊珊;小樽;嘉彩;me;欣婷[第2間])
去左綠園食早餐;之後就去左車房xx;
返到學校;係操場企左成個鐘都有;;
攰到死死下;;
上到班房''竟然可以比自己撰位-o-
不過就算五比;;我地都會自己撰位坐;;
開頭覺得個班主任好煩;;但其實都幾好人;;
除左小樽之外;;全部都系kai子來的;;
放學之後;;我地去左Neway唱k;;唱到3點半;;
之後又去左打保齢;;
記住留cm阿!!!