|
|
病病病-3-''  |
分類: 傻寶日記_]] |
病得好淒涼...
發燒 感冒 流鼻水 頭痛 喉嚨痛-0-''
mr.law多謝你d粥-3-
今日病到死死下都要返工 sh!t;;
嗚嗚...冇人理我na;;
t0: w1ngw1ng...
是但啦 算數啦 五煩你啦 你五愛我啦
病...到...死...都...冇...人...理...架...啦;;
|
| 出世時間:2010-01-03 12:23 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 13 | »
|