| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 10 日 星期三 
|
| 被數沖昏頭...耶穌同我say hello = = |
分類: 未分類 |
今日個書包又重
d天氣又熱
超不舒服啲 =口=
我發現........
所有老師比功課比到痴
I.H.
黃sir好人
算少
↓
中文
多
↓
I.S.
多多
↓
ENG
多多多多
↓
MATHS
多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多
Miss Chan話
『同學~你地要操好D數
呢「百幾條」數好少嫁啦...
你地一陣就做完啦!!!』
果然「一陣」就做完 =口=
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
結論:
D老師果然有問題!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Now,let me talk some good thing la! =口=
12/2
我、小雯、mEi
會去接SHINee機
期待ing =]
泰民~我一定要見到你~

5只都超可愛啲
KAWAII >v<
★★★★CM一個
|
| 發表時間:2010-02-10 08:39 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 172 | »
|