|
|
2008 年 8 月 10 日 星期日  |
| 2008-08-10 |
分類: 未分類 |
重重重于都開返個QOOZA喇><
等咗好耐喇=O=
琴日返教會..
超好玩也><
因爲有得玩水水>,<
KE KE..
一返去就見到空地擺咗1個特大水水水池!!!
同1個細細地個水池!!
好玩啊!
不過我冇帶33...
問咗VICKY借...
點知秋秋以為係男仔借...
所以我就着咗佢細佬件P.E 3喇
有得着好過冇得着..
所以要多謝VICKY同秋秋牙><
琴日真係玩得好開心!
|
| 發表時間:2008-08-10 08:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|