小梓™やスギメ愛ウネエ♥``RoCk
やスギメ愛ウネエ♥``RoCk
babijit
暱稱: 小Jit
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2009-04-03
24♥03♥2009
♥08.08.25♥
♥08.08.22♥
♥08.08.17♥
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天


♥08.08.16♥ 分類: 未分類

今日都幾開心..

返咗教會...

玩畫劇..

OK喇..

死人頭寶賢又唔返..

同啊哥一齊打鼓><

之後APPLE教我地打...

打咗陣就超想跳舞...

不過..
咁多人...

都係有D驚驚..

呵呵..

棒棒2軍出咗喇~~

有小馬~~

開心>,<

之後曉惠問我囉MSN...

比咗..

返來屋企..
冲咗凉凉...

問牙康囉咗電話..

因爲...

星期1要去CAMP CAMP..

去馬灣..

唸住訓唔着就打比佢傾下喇><

有同小菁傾咗陣MSN...

啊哥又未ON...

唉,,

開心嘎嘢講到來哩度..

--------------------------我係分割綫------------------------------------

死人大口晶...

原本今日都唔想鬧你住...

不過你MSN打D嘢好返胃囖...


搞大佢??

你憑乜嘢搞大佢啊???

好鬼鬼憎你啊!!

話我地係你嘎FD...

係啊..
係你面前係囖..

不過..

你有當過MANDY係FD咩???

哩樣就要問你自己...

你點對我同小菁唔緊要囖..

不過你對MANDY點我地有眼睇...

中要扮蟹話MANDY你個FD..

我都唔想鬧你噶!!

不過!!

你太衰衰衰衰喇!!!!!

發表時間:2008-08-16 07:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 babijit 的日誌)


a28538752 於 2008-08-17 12:38 PM 發表:
好少人呀··
我啱啱開blog果陣到系咁少人··
依家一日留一個CM比你喇··
今日第一個··
CM`,.,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX 你WOR~~
Posted at 2008-08-17 07:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]