|
|
2008 年 8 月 16 日 星期六  |
| ♥08.08.16♥ |
分類: 未分類 |
今日都幾開心..
返咗教會...
玩畫劇..
OK喇..
死人頭寶賢又唔返..
同啊哥一齊打鼓><
之後APPLE教我地打...
打咗陣就超想跳舞...
不過..
咁多人...
都係有D驚驚..
呵呵..
棒棒2軍出咗喇~~
有小馬~~
開心>,<
之後曉惠問我囉MSN...
比咗..
返來屋企..
冲咗凉凉...
問牙康囉咗電話..
因爲...
星期1要去CAMP CAMP..
去馬灣..
唸住訓唔着就打比佢傾下喇><
有同小菁傾咗陣MSN...
啊哥又未ON...
唉,,
開心嘎嘢講到來哩度..
--------------------------我係分割綫------------------------------------
死人大口晶...
原本今日都唔想鬧你住...
不過你MSN打D嘢好返胃囖...
搞大佢??
你憑乜嘢搞大佢啊???
好鬼鬼憎你啊!!
話我地係你嘎FD...
係啊..
係你面前係囖..
不過..
你有當過MANDY係FD咩???
哩樣就要問你自己...
你點對我同小菁唔緊要囖..
不過你對MANDY點我地有眼睇...
中要扮蟹話MANDY你個FD..
我都唔想鬧你噶!!
不過!!
你太衰衰衰衰喇!!!!!
|
| 發表時間:2008-08-16 07:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
好少人呀·· 我啱啱開blog果陣到系咁少人·· 依家一日留一個CM比你喇·· 今日第一個·· CM`,.,
|
網主回覆
THX 你WOR~~ Posted at 2008-08-17 07:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|