.BJ. 行 *
影左好多相 ..

BJ真係好大 ,, 好靚 !
1開頭仲以為會吾好玩 ,, 但原來勁好玩 ,
手信我就無點buy , 但係個到d Shopping Mall好大好多 ,,
簡直就係1個繁榮城市 .. 同唸ge勁吾同!
你吾似係BJ ,似係1個大城市咁 ...
我仲見到好多日本呀 , 韓國呀 , 外國呀 ~咩國家ge人都有 ,,
個個都好有禮貌呀 ,,
d 古蹟好靚 ! 個導遊仲同我講話1到夜晚故宮就會有好多*人* 係到喊 ~
哎喲 ~.. 
mang里長城真係好長 ,
我行哂 8達嶺 ! ''
d樓梯又大又細 .....勁辛苦 ,,
鳥巣 & 水立方 好正 ,,
我自己就中2鳥巣拉 ,,水立方我覺得好細..
個個直播台我睇過拉 ,, sakurai kun 上個去 !
下面睇都好靚 ^^^ 夜晚睇仲靚 ! 
我地係天安門廣場係咁玩 [[ jump take . ]

哈 勁好玩 ,, 雖然個樣流曲左少少 *
個個咩天幕 ,, 好靚 ,, 個個地方簡直好似去左外國咁 !!
 
最後1日去左腳底按摩 ,, 幫我個個好好人,, 仲好似1個人 .

酒店好靚 ,,好大 .. 係正個個fu噹對面 ,, 叫京廣中心 ..

|