我好愛你們呀 !!
哈哈 , 這可是我真心的宣言呀 ,,
hey , 唔中2都唔好踩 ok ?
Oh , yea ! today , I , sa , carmen , ank , finger , fong , wei ,C CHI , cat .
9 位 死佬友 去唱k , 真係好好好開心 ,,
即使當時有少少唔gur 都好 , 係唔gur呀wei姐 , 但而家都無啦 , 算啦 ~
我地1早係呢個噴水池等 , 齊齊搭 bus 去 NEWAY ,
呵 , 正 , 但我真係好蠢 ! 問我張CARD係咪本人, 我竟然答唔係 ,
即刻搵FONG GO 整個張 , 真係 ~
好快去到間中房 ,, 好快唱咗2個鍾到 ,
我唱 " I ' M IN LOVE " 個陣已經癲咗 , 原唱真係好聽 , 我張playlist 有 , 請look到最尾 . 但好耐先唱 ,
叫野食 ,, 麻麻啦 , 但食完勁想去廁所 ,,
跟住開始悶悶地 ,但都唔怕 ,繼續唱落去 ,
nEWAY真係正都無人有 , 但服務就另談 ,
埋單9個人$$ 300 , 上網唱k + lunch ,
抵到 xx . 好采今日我地放假 ^^ 嘻 ,
跟住唱到 4 :00 去咗 漁人碼頭 hea ,
再跟住走去影貼 , ok 不錯呢 .. /
呢排又愛上咗影貼啦 ,, d $$ 都跟住唔見 ~ 飛走哂 ~ shit !
行行行先6:30
去埋大家樂食野 ,, 食個平平地ge意粉 , 慳番筆 ,
我令願咯d $ 去玩都唔要咯黎食 ,,除非唔想玩 !
有講野 ?
好啦 ,,聽日要番學啦 , 玩ge心情又要save係我思想到 ,
正經啦要 ~ 雖然this week 無咩test , 但都唔可以絕對輕視每日番學ge 重要 !
點解突然咁緊張ge ????????????????????????????????????????
??????????????????????????
|