\ (^ U ^)/
ii ta yo!
終於放假啦 ^ ^
hehe , 有時間慢慢玩啦 ,,
這樣的心情, 哈哈哈 , I LOve YOu ~
奇怪嗎 ?I don't think so ~ 好頂引>>

2009 .12.20
澳門回歸 10th !!
劉德華開con , OMG !
我地呢就去踩單車 , 開開心心過咗佢 ,,
未去之前真係精彩 ,,趕到我同momo叫 ,, '' 啊 !~ "
buy咗野食比ivywu食 ,,不知幾warm ,哈哈 ,
跟住搵埋neita 就出發lu*
等埋雪梨 , mankit , 雞 , x永賢,,
出發 !
!hehe , 好好玩,好爆笑 *
but , 仲整親埋 ,,never mind ..
未踩夠1個中,, 佢地話肚餓 ,食M記 ,
我都忍唔住 ,食埋= X^X=
係咁影相 ,kaka 
跟住呢,我地同momo&neita係新馬路分咗 ,,
去搵彤彤 & sandy tong !影貼 ,, 已經影咗好多輯啦 !

everyone話影到隻眼好怪 ,,又真係幾 !
番到去屋企無野做睇' 秘密arashi "
睇番d舊ge , OMG ,佢地同d點佢地歌ge人唱k ,,太令人羨慕啦 ..
嗚 ! mamaya , 日本呀 ,
我好想快d再去多次呀 !
呀 !Japan ,呀 !
|