頂你個肺肺-.-
冇電話用 囧到你 拎去整-3- 整完先拎去賣 換同葉佩同一部.__. 不過粉紅色
我發覺冇電話用不如叫我去死 我真係投河自投算;TT
日日都超期待個日快d到囉咩事-.-
我已經慢慢去忘記佢;> 繼續加油努力a_a
就這樣(3