唉.....
today 要上大 6
我要上去3日左右
我係msn 好無奈
叫人係我日記留個言
個個人冇留
我同佢講左1 d 野
佢話我...........
好奈冇打日記la!!
merry christmas
唉...
最近發生左好多事ar''
我係聖誕電左髮ar!!
d 人話唔係太好睇ar ><"(一個fd 話ga)
唉....
今日同左豆豆去行街!!
買左條$77既電話蠅!!
好靚唷.......
佢都買左一d kuromi 既野!!
相簿有相睇!!!!!!!!!
今日買聖誕禮物比呀吉!!!
吉,希望你鐘意la!!
ka...
今日練綠社la la隊
隻舞好快ar
所以唔太識!!!
好累呀!!!
我今日見到你
不過我哋冇講嘢
但係我都好開心下 ka...
放學同暴龍,吉去左傾計!
同呀吉講左好多野
哈......就今又一日la
今日我好遲起身呀!!!
成日都傻傻地度過
今日寫左好多聖誕卡
放學去左補測
之後去搭車
返到元朗,同蚊行左陣