| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 11 月 25 日 星期四  |
怕  |
分類: 未分類 |
老羊吖,,
,佢聽到我講XX(男)的對我咩咩之後
甚是緊張-v-
話以後有咩都穩佢好了
不要穩其他人-v-
本來今日都ok+
但系岩岩知道左件事
飲酒飲到要報警送入醫院
唉
好擔心吖,,
冇心機打啦
|
ya...攰  |
分類: 未分類 |
翻黎之後
我有好比心機甘聽書+
(信我啦-v-雖然偶然.....%*&$#!~#)
呢幾日開始打高團
宜家打左2場
都冇乜問題lor,,
因為都系對d小朋友嘛
不過打完之後 翻到屋企都好夜
搞到我好攰w0
跟住mandy又玩野
次次會話都甘煩
明知下個禮拜開始就大側測a嘛
仲搞甘多野..車.v.
今朝monica同我地講左好耐關於我地班人際關係ge野
唉..個位舔我樽ge姐姐冇人同一組就去告我地班狀-..-
真系小朋友...
雖然我都覺得系有d慘
但系monica講得啱..
如果全班甘多人都5中意你
就系你自己本身ge問題la..
隔離班ge人都知..佢乜事..
ho,,,真是有夠出名..
只要你5好太過*&#%&*@...
我林我地接受到你....................... 掛.. |
2010 年 11 月 22 日 星期一  |
廣州亞運-..-  |
分類: 未分類 |
系廣州翻黎na,,
好攰吖,,
去左3日2夜,,
第一晚2點幾訓,,
第二晚4點先訓-..-
仲要一日5點幾起身,,
一日6點幾起身\口/
拿我命,,
不過幾好玩ge,,
識左好多人捏0v0,,
琴晚玩得最開心,,
同埋潘sir,,高二高三d人玩,,
玩到超顛,,
so蕉同學仲整親tim-v-
今次真系大開眼界,,
歎為觀止0..0
個場好多人tim,,
d人真系好勁吖,,,><
好有氣氛,,
i love it~~^^
琴日晏晝同埋老羊,潘sir,so蕉系打機個度玩左2個鐘-v-
換左好多哈哈笑臉0v0
系我地個隊同潘sir有,,
統稱''康泰旅行社''
真是美好滴回憶0v0 |
2010 年 11 月 19 日 星期五  |
聽日出發  |
分類: 未分類 |
聽日出發去廣州lu
教業好多人去捏
90個0..0
強悍吖下,,-v-
yaya,,如果同老羊一間房就好了,,
因為這樣我們肯定會玩瘋了-v-
玩吖玩吖玩,,
cc話同佢地同一間酒店0v0
Ya,,有得玩了
|
2010 年 11 月 17 日 星期三  |
| 老燕,, |
分類: 未分類 |
來到這個班
或許我該慶倖
因為我知道
在我的身邊
一直都有你們
不開心的時候
有老羊在我旁邊吱吱咋咋
遼我鬥嘴
開心的時候
有老關老燕陪我一起分擔
遇到難題了
有老黃老關為我解答
呵;;
仔細想想
我是幸運的
你看
友情是那麼重要
至少對於我來說是的
雖然說
在那個被寂寞吞噬了的夜晚中
難免會有孤獨的一刻
可是想想身邊
想想你們
我又覺得我是幸福的
認識你們
是我幾輩子修來的福
老燕,,
我不知道你爲什麽說要走
我也不知道你什麼時候走
甚至不知道你還回不回來
我只知道
不管你走到哪裡
回頭一看
我們總你身後
不管你什麼時候回來
你還可以看見
我們的笑容
我們都會等著你回來,,! |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 18 | »
|