日日都11點幾先起身 牙ba9點幾叫我起身,,我仲發佢脾氣-0-' 好悶!!!!!`想出街..跟住就約左小儀出左街.xd` 去左旺中行`影貼<3 7點幾返屋企` 哼`牙哥又番工..夜晚又同佢班小學同學食飯 誰會為愛人不惜一切 而我或太傻 愛你願放棄一切 朋友亦叫我控制 說放膽愛別失勢 我不想給歪理來蒙蔽