哈哈!!!!
咁耐都冇打過e個日記板lo~~~
想知道我d咩野先...不如留言講下
咁米可以知道...唔洗等我打丫嗎
我只想每天快快樂樂姐...應該唔難嫁!
愛唔愛佢...好似都已經唔重要啊!!!
既然都同佢失去聯絡啦...咁我覺得我都應該放棄吧!!!
再係傻傻既等落去...都唔會有將來嫁啦!!!
當初佢比機會我...我唔好好珍惜...而家失去左米抵死囉!!!
而家就算話有幾愛佢都只係費話...何必說出口呢??
而家只可以將愛佢的心...放係其他人身上...
希望真係可以用時間去忘記對佢的愛....
bb上
|