今日係媽媽生日既大日子~~我親生媽還有7日才生日呢
媽係RONALD吧...又係2006年最尾一日既學...
但好可惜我今日冇左把聲.../.\病得連聲也變了/沒了
返到去就同馮馮搵MS SZE擺蛋糕..
琴晚整到11點幾呢!!!!跟住就上左5樓...很無聊耶..
都唔知幾點既時候就去左HALL..
一開始就有點悶/ \"因為冇乜好睇..泥泥去去又係個幾個
跟住SINGING(SOLO)..冇個黃社的= ="冇興趣睇...
只見綠社的ROCKY勁爆@口@但其他的都...唉!
跟住又係樂器啦...高潮之後又要我地悶一陣/ \"
最尾SINGING最正吧...第1組就有KELLY PUI同高進唱歌...
跟住都幾精彩...係綠社太多人了吧!?
藍社真的太強..好多人都上左去..
MS WAT把聲好好聽呢XD..好鐘意牙!!!黃社的也不差..
有BOSCO佢地唱"我的心裡只有你沒有他"
今年又係藍社嬴啦!!恭喜POLLY同VICTOR...
我地黃社攞第2耶...可喜可賀XP..
多得BRIAN耶..哈2 恭喜所有得罪既人^^
返到甘去就食左D野...個果都問我把聲做乜呢..^^"
食左小小就出左去啦~~去搵MS SZE同馮馮...就去攞蛋糕..
LEMON CHEESE CAKE..正爆牙!!!好多老師食左都話好味^^
溫SIR都食左好多吧..靠我今天把聲吧/3\ <<想知問我吧
放左之後就落左去同媽媽唱生日歌..生日快樂喔..!!
開頭佢就自己分享一個蛋糕..但之後好多人見到就食左D咁啦..
FRANKIE重食到檸檬核..HE*真材實料牙!!!
之後就返左屋企啦...病得太嚴重..去左訓..
以家冇野做就打日記啦...都好耐冇打吧~~
遲D POST COS 12TH的相出來..
影得唔係太靚..HE*差唔多每張都係合埋眼的^^"
個日太多閃光燈啦..
|