|
|
2011-03-20、 |
好耐冇up過拉.冇呢個心機囉屌:)
今日12點hea下hea下又返左yw燒烤.20$;-,-
跟住本身話睇戲.點知個個話冇$冇去到;
跟住3點幾同肥pat上大陸去佢hm;
跟住等埋邦邦就去剪頭髮;肥pat出曬$;
跟住又上返去肥pat hm,睇佢地打機;-,-
跟住6點到同邦邦去地下商場食野.佢請;-,-
跟住就同佢行行行行行;冇野好買;-,-
跟住8點半到又去食糖水;又係邦邦請;-,-
跟住9點到送佢返mc;
跟住我等埋人就返hm拉;
跟住我成日用得20$渣.爽牙;! 講完;-,-
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 115 | »
|