今日真係好炆好炆...我發覺我EQ比以前低左
以前無論發生咩事都好..我都可以好冷靜咁去面對
呢幾年開始間唔中都會為左好小好小以前唔會在意o既小事發脾氣
好多野都已經可以令我控制唔到我o既情緒
係我變左??定係我高估左自己??
人到底都一樣乜野家伙??
今日為左整我部notebook花左我不小時間
之後發覺個local network connect唔到
之後發現個home server connect唔到個internet
個router又detect唔到個home server
點解一次過會爆出咁多問題
我已經唔想去整返好佢地
應該係話我都已經唔識去整返佢地
電腦智識我已經貧乏
以後我點樣去面對電腦
我開始明白點解D人願意花咁多$去整電腦
因為電腦真係好煩好難攪
高科技野真係好復雜
我而家自己屋企幾部電腦都攪到咁
點幫人地tune幾百幾千or幾萬人用o既server
咁大個network我真係做唔到
有邊個好心人幫我攪掂屋企個爛攤子??
我都唔知自己之前點整出黎架
今日先發覺我真係做錯左好多野
不過都好
唔知錯過又點會識得去改
希望我以後唔好再犯啦
|