| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 2 月 8 日 星期五  |
| 淚流滿面 |
分類: 未分類 |
難過的要死
三年 每一次都忍住了
感冒 發燒 睡不好 沒精神
一直不停的流淚
我 怎麽這樣沒出息
心情極度的差.
以後 要堅強起來.
唉.
|
| 發表時間:2008-02-08 09:19 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
| 2008-01-27 |
分類: 未分類 |
原來
所謂的喜歡就是如此
所謂的要相信最終演變成笑話
原來
所有所謂的一切
都在破滅.
原來
上帝注定要我看清.
還有什麽可以相信的.
好吧....請x記得, 再不會有機會了. |
| 發表時間:2008-01-27 02:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 24 日 星期四  |
| Snow |
分類: 未分類 |
你有沒有見過這麽白的雪... 係呢度空氣都好新鮮

呢個冰點好食...

之前小含買左俾我噶手機挂鏈..真係搞野....哈哈哈...不過好似睇唔到我個部n73...5555~

好中意呢度..覺得好友feel噢..如果係戀人..呢度係一個好晤錯噶地方..

放煙火俾人偷拍...好凍..穿左好多..甘鬼丑...哈哈哈...

雖然聖誕過左好耐啦..不過呢棵聖誕樹真係好高... xd..

|
| 發表時間:2008-01-24 03:00 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 19 日 星期六  |
| 2008-01-19 |
分類: 未分類 |
呢排都唔知自己係做緊咩..成日都迷迷糊糊.... - -

friend 黎左...食左幾日噶滿記...搞到我唔想再食啦...

我地係癡綫噶...竟然係呢度完呢個小火車...不過都幾得意啦...好似返老還童..哈哈

去睇蝴蝶飛...覺得真係好睇..搞到我同小含流淚..都唔記住影像..可惜啦
仲係中意party world噶音響...真係讚...
行到mixc呢間Gucci shop睇下...好似都冇咩可以買噶..都5係幾中e..

btw...我發覺我好中e食良之優質嘎魷魚絲...哈哈哈
遲d再鋪......
|
| 發表時間:2008-01-19 10:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 6 日 星期日  |
| 我唔信~ |
分類: 未分類 |
Who can tell me what is right.... what can I do...
真係5知自己到底做d咩...點解一路衰到底..
Hey..get out... 千萬冇同我講你5知你自己係邊個.... |
| 發表時間:2008-01-06 10:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|