今日放假,總於有時間打日記喇
um...今日係去陪屋企人的
本來話出去赤柱,但最後除消
嘩,今日太到就快死人啦...
好...其實今日我地去左尖咀同旺角行街
我地先去九龍公園,
都好多野睇架內面
你地睇下,佢地幾得意,係咪先...kaka...
仲有呀,我地睇左好多雀仔呀,包括埋我屋企隻鸚鵡
係喇,比我隻BB你地睇下啦....
佢係咪好得意呢...
之後我地就去左朗豪妨
個到又有隻得意野,就係
係咁多喇,今日主要