`♥- baby you hurt me so bad♣`!;;
babywallace
暱稱: 雞丁
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-12-20
2007-12-03
2007-11-27
2007-11-24
2007-11-20
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
hilsen
好友名單
網站連結
ken]]*xanga
man_christy]]*xanga
toby]]*xanga
欣欣]]*xanga
玲玲]]*xanga
詠]]*xanga
鼠鼠]]*xanga
瑩]]*xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 66
今日人氣: 0
累積人氣: 558
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天


2007-11-27 分類: 未分類

琴日發燒...返到黎就沖涼休息..而家補打

...今日同玲一齊返學...佢遲左10mins><

等到蚊訓..之後就坐40x去運動場..好眼訓..好多人牙架40x

今日跑400決..同陳承恩鬥....最衰有傷在身...跑得第2><得個銀

到終點...冇力pk左..之後redcort果d幫我按摩隻腳..之後成隻腳企唔到

覺得有d嘔..就叫佢地扶我去toilet到..真係嘔- -

嘔完之後暈左...佢地2個人扶左我到醫療室到訓床..對手又痺喇

跑完之後lunch都冇食到...開始發燒了...去左200初..最尾收步

果組第一...好唔舒服牙...軟晒

仲有4x100m...唉....衰左..差個馬鼻

 


第2日啦..陸運會第2日啦...姐係今日

 

我d重頭戲係晒今日..因為今年係我地班最後一年可以一齊既時間

下年..唔係分開班就另覓校...so師生比賽..無論點我都會盡力的

3級跳d人唔係玩技術的..是玩長腿的..俾人屈晒

我第一跳就拉傷左腳..丫..愈跳愈短..唉拎得第4

跳完就200決喇..好痛牙..咁快又跑-3-

諗住冇獎拎啦今次..諗住傅碌今次拎硬銀啦...我都冇乜信心

點知一跑果時..我咩都唔諗..只係諗住一定要跟住[舒賓]

唔可以俾佢甩嫁...好彩最尾拎到銀^^開心

之後跑完..即刻上看台到訓教..因為好唔舒服

醒左之後..好想嘔..噢~!又嘔胆水..又去左醫療室

.今次訓教^^見到門口有好多箱細寧..之後叫ken偷合俾我^^

之後我又拎左3合俾左我.ken同鄭煦峰..kaka

4x400m唔跑lu..俾左人地跑..拎到第3咋><好唔抵牙

我留緊力準備下午既師生同10x200m接力

師生有我.黎sir.瑩&欣欣  第1棒欣跑得唔錯...黎sir好勁.瑩keep住第1.威就係咁喪跑.ya  金牌了

10x200m  明軸加油  我第10棒.. 拎左銀喔..10個銀喔好正

最尾..我地班拎左2個大獎..一個係中級組全場總冠軍..另一個就係男子中級組冠軍 呢2個大獎..遲d post返^^

開心開心開心!!!開心後就是地獄..今日爆盡晒d力..根都拉到勁緊..腰痛.嘔完個腹拉住拉住..整親埋條腰

唔打了..早抖88

發表時間:2007-11-27 10:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天


2007-11-24 分類: 未分類

一陣post返個傷口先...

今日11點幾先起身

之後係等左陣先落床

起左身先知玲sd左 sms俾我..遲左了...

...之後便打機了

3點幾到....立打去我屋企  問我係邊- -

叫我去新港城陪佢地....

之後又去我樓下叫我落去...

我養緊傷..唔想落牙..so冇落去

發表時間:2007-11-24 08:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]