琴日發燒...返到黎就沖涼休息..而家補打
...今日同玲一齊返學...佢遲左10mins><
等到蚊訓..之後就坐40x去運動場..好眼訓..好多人牙架40x
今日跑400決..同陳承恩鬥....最衰有傷在身...跑得第2><得個銀
到終點...冇力pk左..之後redcort果d幫我按摩隻腳..之後成隻腳企唔到
覺得有d嘔..就叫佢地扶我去toilet到..真係嘔- -
嘔完之後暈左...佢地2個人扶左我到醫療室到訓床..對手又痺喇
跑完之後lunch都冇食到...開始發燒了...去左200初..最尾收步
果組第一...好唔舒服牙...軟晒
仲有4x100m...唉....衰左..差個馬鼻
第2日啦..陸運會第2日啦...姐係今日
我d重頭戲係晒今日..因為今年係我地班最後一年可以一齊既時間
下年..唔係分開班就另覓校...so師生比賽..無論點我都會盡力的
3級跳d人唔係玩技術的..是玩長腿的..俾人屈晒
我第一跳就拉傷左腳..丫..愈跳愈短..唉拎得第4
跳完就200決喇..好痛牙..咁快又跑-3-
諗住冇獎拎啦今次..諗住傅碌今次拎硬銀啦...我都冇乜信心
點知一跑果時..我咩都唔諗..只係諗住一定要跟住[舒賓]
唔可以俾佢甩嫁...好彩最尾拎到銀^^開心
之後跑完..即刻上看台到訓教..因為好唔舒服
醒左之後..好想嘔..噢~!又嘔胆水..又去左醫療室
.今次訓教^^見到門口有好多箱細寧..之後叫ken偷合俾我^^
之後我又拎左3合俾左我.ken同鄭煦峰..kaka
4x400m唔跑lu..俾左人地跑..拎到第3咋><好唔抵牙
我留緊力準備下午既師生同10x200m接力
師生有我.黎sir.瑩&欣欣 第1棒欣跑得唔錯...黎sir好勁.瑩keep住第1.威就係咁喪跑.ya 金牌了
10x200m 明軸加油 我第10棒.. 拎左銀喔..10個銀喔好正
最尾..我地班拎左2個大獎..一個係中級組全場總冠軍..另一個就係男子中級組冠軍 呢2個大獎..遲d post返^^
開心開心開心!!!開心後就是地獄..今日爆盡晒d力..根都拉到勁緊..腰痛.嘔完個腹拉住拉住..整親埋條腰
唔打了..早抖88
|