今日我同 yamede子 同 99 一齊去左旺中買衫 >︺<
行左幾個鍾~~好累=0=
我去買左好多衫>>>破左產喇0︹0
唉~~又冇工做>>冇收~入
嗚嗚~~~我唔會出街喇~~冇錢喇~~唔好約我出街呀>﹏<
照舊...post下相