近黎...我都唔知自己係度做過咩-0-
我感到我迷失係我既人生道路上-︵-
我呢幾日都係係度睇特殊傳說...睇到我吐槽技能開始發展@.@
不過好好睇...都好好笑~!
完全唔係主角係王道d咁既野+.+令到我睇到有幾次都因為咁而令我吐血>﹏<
另外...我係著鞋個度都有問題>.<
唔知點解近黎我著咩佢都會整損我-﹏-
我唔明咩事囉...