今日真係可憐
同平時一樣啦
7點去返工
點知洛好大雨
無心情啦
返左去之後我即刻整杯奶茶飲先
飲元之後即係有外買送BOR
咁我準備踩單車既時候我伯娘叫我
我踩左單車一下 我睇下邊個叫我 之後我見度我伯娘 SAY左個HALO 之後 前邊有人唔想撞度佢
即刻轉左啦 之後........炒左車 有小小痛
之後做度1點左右個天無啦啦油洛返大雨
油有外買送今次唔係炒車
不個做左洛湯烏姐
可憐
唉唉唉唉唉唉唉......好累丫 唔想返