---||||\/`魚'─── ..●
無論是怎樣的機會,也該珍惜..盡力,
每次也要當成是最後一次,為工作..為表現..
為愛人..為成績,為有下次的機會...為自己…
怎也要謹記,這次就是最後一次!!!
badfish
暱稱: 死魚
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
痴情*
.., 純真永未變!!! ’
生日快樂呢*
好開心既一日
我這個玩笑 不得已成真...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 13
今日人氣: 8
累積人氣: 2805
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 23 日  星期五   雨天


°×我想我喜歡你,,. …. 分類: 未分類

好耐冇寫日記喇…勁掛住呢* 雖然都係要比人copy上黎,不過好過冇寫先啦.. 哇卡*. 返埋今日學又放兩日假喇,好似過得好快咁成個禮拜,唔太想放假tim…唔想係屋企發臭一係就出街用錢,唉*.. 今日好似平時咁啦,起左整下個頭.. 換3出門口,約左老薇係火車站等啦…之後就一齊行返學校,係巴屎站等埋青蛙,就入學校喇,今日唔駛早會,YEAH!! !上到課室.. 點完名,第一堂就上經濟,好長氣咁過左…之後就上兩堂P.E,天氣都唔錯既,之不過個Miss傻既,不斷要我地跑步,跑左學校成6個圈呀,想死><”… 之前隻腳都未好得曬,攪到隻腳痛上痛呢,上完P.E.. 就小息啦,小完息之後上兩堂英文,幾專心聽書…明佢講咩,勁野呢* 之後再上兩堂數學,哇!! !想死.. 都唔明個阿叔講咩,所以我都係決定左訓覺,哇卡卡* 訓醒.. 抄左幾條數咁,就落堂lu.. 放Lunch.. 青蛙要返屋企,所以佢走先…無得玩野,我同老薇,Mickey & Chui為左拋低某人,分開左兩批走人,我就同Mickey.. 扮曬玩咁,勁樣衰.. 博命跑* 約左係椰林閣等啦,坐低左.. 諗住安落咁叫野食啦,點知殺出個’程咬金’.. 佢自己走左黎搵我地,咁無理由趕佢走既,咁咪.. 不斷作野話我地電話聽唔到掛住玩囉,哈哈* 其實我諗佢都知咩事啦下話,我地都冇乜點理佢.. 一路食野就一路傾話大家見到個d野.. 食完出埋門口都未講完,哈* .. 返到學校,唔知點解隻眼無端端勁痛,邪爆* 入到班房,個Miss要人罰企,玩野* 坐返低之後,就上中文啦…同青蛙玩左陣,好痛呢隻眼…上完中文,就上班主任堂,勁好笑* 笑大我個口,哈哈…奸笑中.. 放學之後,放完書.. 就落樓下啦,老薇同青蛙就走先,我就同Mickey一齊行去花都個邊陪我入錢,入完錢又返返學校.. 等埋Chui* ,仲同3號傾下計咁啦,過左無耐就講下電話呀,SMS咁囉…呵呵XD” 等埋Chui*之後,就一齊行去火車站,比佢地兩個笑死我,. 哈* 行到去名都個邊,3號返屋企啦,佢地兩條友就去買野,咁就自己行去火車站啦,傾下電話.. 返到屋企,今日冇訓覺呢我,叻女* 不過係因為我傾電話先唔訓姐,哇卡XD”.. 傾左好耐呀都,之後就收線食下野,睇下電視咁囉…. 玩下電腦.. 等到媽打返黎,就逼人熄機訓覺!! !
---------------------------------------------------------------------------------
今天先記得 常常來找我
是我不敢 還是她想愛我XD”






訪客留言 (返回 badfish 的日誌)


ANAKIN 於 2005-09-27 11:21 PM 發表:
呵呵又幾好睇喎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]