---||||\/`魚'─── ..●
無論是怎樣的機會,也該珍惜..盡力,
每次也要當成是最後一次,為工作..為表現..
為愛人..為成績,為有下次的機會...為自己…
怎也要謹記,這次就是最後一次!!!
badfish
暱稱: 死魚
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
痴情*
.., 純真永未變!!! ’
生日快樂呢*
好開心既一日
我這個玩笑 不得已成真...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 13
今日人氣: 0
累積人氣: 2788
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 26 日  星期一   晴天


無牽無掛的愛..,, 驚訝 分類: 未分類

今日一早起身返學啦.. 個風球都未落,所以都仲落好大雨,仲決定左著長袖冷3返學,覺得太凍喇出左門口,唔過一陣成對襪都濕晒,連條裙都濕左,唉落咁大雨,攪到隻腳好辛苦去到火車站,就同老薇一齊搭車返學校,搭車個陣,比人整到好痛.. * 要害!! !入到學校,上課室啦第1, 2堂上英文,好比心機上堂.. 不過成班好似冇反應咁,哈* 捱完e兩堂之後,就上中文同會計中文寫下野咁,冇咁悶啦算會計都係,不過就輕鬆d.. 話曬暴龍教,上完兩堂,電上商業同數學.. 好悶兩堂都,但唔比訓.. 訓得個一陣就冇,好彩算快過之後就放Lunch lu.. 今日某君冇同我地食呀,咁我地就去左味皇食啦比平時靜左好似,食食下某君入左黎,好唔知點咁食完野就走啦,去左和興睇幾時有場book…順便放低幾兩,哇卡XD* 跟住就行返學校,點知.. 打鐘=.=’ 遲左一分鐘呢,都要比阿Sir捉住黎扣分,唉* 個曙光計劃失敗左喇,又要再申請過上到班房,上最尾個兩堂..T&T,唔錯唔錯幾有興趣,好快就放學,放左學之後,放書啦.. 再去一樓擺野,之後就落左樓下等Mickey & Chui* ,等到之後.. 留左係學校玩.. 難得老薇唔駛返工喇麻,哈哈* 好笑.. 玩到咁上下,就講下電話,玩下SMS咁啦.. 就走左lu.. 行去火車站,返到屋企門口先知我冇帶鎖匙,唉* 玩野好彩打左比家姐,佢係附近姐.. 唔係既話都唔知等到幾點,有個傻仔比我呃左仲想過黎.. 哈哈XD* !! 返到屋企,知道自己有野,.. 勁煩* 好彩早返屋企,唔係死得><”.. 之後就睇下電視,傾下電話跟住就走左去訓覺,哇卡XD”… 訓醒.. 唔舒服,冇食飯玩下電腦,睇電視.. 講電話咁囉,本來話做功課,不過冇做到moon.. *

------------------------------------------------

我只祈求一點點的愛*

 






訪客留言 (返回 badfish 的日誌)


龍龍 於 2005-10-03 12:18 AM 發表:
係囉..個排真係好凍搞到我都病左!邊個整到你要害呀..邊度要害先//kaka..咁乖留心聽書!少何喎!呵呵..^3^真唔乖.遲到.抵打..緊係好玩啦.t&t我都想讀呀!嗚嗚. 你唔好激佢蝦佢呀..知唔知!唔係打你架!kaka 玩到咁開心呀..傻婆咁都唔記得帶..咁衰架,.呃人.邊個又咁豬俾你呃到!你黎mm呀!呵呵...做嘜唔食飯呀!><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]