今日一早起身返學啦.. 個風球都未落,所以都仲落好大雨,仲決定左著長袖冷3返學,覺得太凍喇…出左門口,唔過一陣成對襪都濕晒,連條裙都濕左,唉” 落咁大雨,攪到隻腳好辛苦…去到火車站,就同老薇一齊搭車返學校,搭車個陣,比人整到好痛.. 唉* 要害!! !入到學校,上課室啦…第1, 2堂上英文,好比心機上堂.. 不過成班好似冇反應咁,哈* 捱完e兩堂之後,就上中文同會計…中文寫下野咁,冇咁悶啦算…會計都係,不過就輕鬆d.. 話曬暴龍教,上完兩堂,電上商業同數學.. 好悶兩堂都,但唔比訓.. 訓得個一陣就冇,好彩算快過…之後就放Lunch lu.. 今日某君冇同我地食呀,咁我地就去左味皇食啦…比平時靜左好似,食食下…某君入左黎,好唔知點咁…食完野就走啦,去左和興睇幾時有場book…順便放低幾兩,哇卡XD* 跟住就行返學校,點知.. 打鐘=.=’ 遲左一分鐘呢,都要比阿Sir捉住黎扣分,唉* 個曙光計劃失敗左喇,又要再申請過…上到班房,上最尾個兩堂..T&T,唔錯唔錯…幾有興趣,好快就放學,放左學之後,放書啦.. 再去一樓擺野,之後就落左樓下等Mickey & Chui* ,等到之後.. 留左係學校玩.. 難得老薇唔駛返工喇麻,哈哈* 好笑.. 玩到咁上下,就講下電話,玩下SMS咁啦.. 就走左lu.. 行去火車站,返到屋企門口先知我冇帶鎖匙,唉* 玩野” 好彩打左比家姐,佢係附近姐.. 唔係既話都唔知等到幾點,有個傻仔比我呃左仲想過黎.. 哈哈XD* 蠢!! 返到屋企,知道自己有野,.. 勁煩* 好彩早返屋企,唔係死得><”.. 之後就睇下電視,傾下電話…跟住就走左去訓覺,哇卡XD”… 訓醒.. 唔舒服,冇食飯…玩下電腦,睇電視.. 講電話咁囉,本來話做功課,不過冇做到…冇moon.. 嘰*
------------------------------------------------
我只祈求一點點的愛*
|