2006 年 7 月 17 日  星期一   雨天
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3


 
心情::KK" 分類: 未分類

今日""返埋最後一日小學T﹏T"""小學GA童年就咁完左"""""""
6年啦""真唔有""D""唔捨得XD"""最唔捨得當然係我GA FD 子..啦""
對左咁耐@@""
不過一有時間都會叫你地出來行街街""冇$就唔好行啦""XDDD"知冇?XD"""
係E個假期都唔知做咩好..想學流行"古"..一時唔記得左個:古:點寫TIM- 口 -"""
唉""諗諗先好學-口-"一陣又半途而廢..就死得T^T"""

又要開始我GA中一生涯啦"""""一陣又話咁快6年""變左老野"""(好多好多GA...網FD都老過我啦XDD"")
唔好嬲嬲丫XDD""講笑笑炸>V<"
個時唔知自己點呢?
飛女?希望一定唔會 la..唔可以衰菱姐.\/."話我讀天水圍一定壞丫啦""
好學生?相信應該唔會XD"
豬扖?一定@V@"因為我E+都係@@"
令女?唔會...我可以好肯定""""
死女包?會掛@@"
痴左?會牙會牙...因為我E+都痴左XD"
高左?我都想牙...不會都好希望可以去到157-168
叻女?我都想=口="

好多好多野都有可能""
haha""""個時可能我d fd子個個都高過我-口-""
個陣我會勁自卑T口T""

好啦//唔打咁多...廢事睇死人laXDDD""  『唔好話自己懶XD"
聽日就要考分班試啦"""
好希望....

我可以同小KAI一班""
小KAI...我地都要加油牙>V<"""
一齊考好  一齊升同一班"""@V@""

發表時間:2006-07-18 12:18 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 baka128 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





baka128
暱稱: 紫婷""
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 213
留言總數: 125
今日人氣: 6
累積人氣: 7526
每月文章