2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3


 
心情::沒什麼吧" 分類: 未分類

自己係潮童ga就唔好睇-口-怕你打我T^T



昨晚係某某論壇睇到一篇野""
個題目係::潮童""
睇左真係覺得佢講得好好""
著到成身明牌叫做潮,IN,勁,型""個D就係叫""潮童""
件衫鮮黃色,條褲解綠色,對鞋解紅色..個D就係叫""潮童""?
唔理親唔親...乜都唔理""就走出街..仲?叫做""潮童""?
潮流::
個頭"前面平哂..側邊爆炸..個D叫做潮流""
咁如果下一年GA潮流..係唔著..咁係咪個個都會跟呢?
如果下一年係好似個D""長頸族""就係潮流""咁個個未做哂長頸人XD?
講真""你追到一日又追唔追到第2日GA潮流呢?""

吾......各位潮人唔好介意我講GA野-口-""
亦唔好嬲嬲....個人GA睇法姐..唔好理得@V@"

今日又去了飲荼荼@V@""
好悶呢=口=""


唉..我E+真係變左陳震夏GA學生了T^T""
唔知真係升上去會唔會比人蝦呢T^T""
好驚呢...不過我唔攪事好好讀書唔好介人條仔"亦唔好比仔溝到..應該冇咩問題掛- 口 -""
不過有人溝先算啦@V@""我咁咩咩.....唉~~
算了""而小KAI..個邊佢仲嬲緊...我都覺得唔岩"昨日講個D野真係好對唔住丫""
連蚊芝菱都話我唔岩"""""唉唉唉""我真係講左好多次SORRY""
你仲想我點姐""=>口<="
SORSOR """""""

FRANK係墨香識GA一個網FD""SEND SNS比我-口-""
問我仲咩唔彩佢?"
吾.....格左咁耐耐都仲記得我GA--""
我想同佢講話冇.....(咁真係冇丫麻=-=)
但係SNED SMS要比$$1.5-口-
SO冇理佢...唔岩呢""佢又係3...T^T""咁多人用3 GAT^T""

到此為止...............

發表時間:2006-07-21 10:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 baka128 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





baka128
暱稱: 紫婷""
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 213
留言總數: 125
今日人氣: 19
累積人氣: 7514
每月文章