2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3


 
探婆婆@v@ 分類: 未分類

昨晚我未話我婆婆比蛇蛇咬親ga""
so今日就去左探佢@v@""
唔知佢係咪呀婆來-口-"
通常見到d呀婆都係要坐下輪椅..但係佢真係好生猛@v@"
不塊係我呀婆@v@""
有其婆必有其孫XDD
睇到格黎床個D呀婆佢地好慘KA個樣""
唔似我婆婆=口=""講野都大聲D GA= =
講番去GAGA途中啦
撘叮叮去KA麻...我格黎個個係女仔黎GA...
不過佢洛左車車之後..我就坐埋去""有D15-18歲GA年輕人入左黎"
我格有個空位""其中一個年輕人坐左埋黎""
我 i 左係個玻璃到打機...用我呀ma陪手提..
格黎個個人就妝我睇下我玩咩""
佢就講::整過去......唔知up咩啦..仲之係講緊我打機個d野 - -"
我想出聲問佢係咪佢玩- -""
但係佢地有成班人-口-""唔感呀= =v
wkaka""
我係豬扖你都要料我ga-口-"
賤人丫- -"
之後洛車冇野""
去到e阮=口="10樓c"訪""
係門口- -個到寫住::5:30-8:30先係探病病時間-口-"
eeeee~~~~之後洛番yl...飲杯野飲"之後又撘叮叮..去e院
岩岩到探病時間@v@""good"
睇左呀婆一個中...之後我地走了@v@""
同呀婆講goodbye"""便走了...係叮叮站見到daicy媽""(唔知係咪咁串呢= =)@v@
我地岩岩走..佢就岩岩黎@v@""
waka"""
咁我就番屋k了@v@""
好開心..呀婆冇事@v@""
good 呢""
不過香港d蛇..如果趕到去e阮的話"
一定冇事-口-""隋非係外國啦- -""係外國先會有機會死@v@""
趕住比baba玩電腦..so打咁小""唔算小ka啦XDD
bye*************

發表時間:2006-07-25 02:03 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 baka128 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





baka128
暱稱: 紫婷""
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 213
留言總數: 125
今日人氣: 12
累積人氣: 7507
每月文章