|
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| 探婆婆@v@ |
分類: 未分類 |
昨晚我未話我婆婆比蛇蛇咬親ga""
so今日就去左探佢@v@""
唔知佢係咪呀婆來-口-"
通常見到d呀婆都係要坐下輪椅..但係佢真係好生猛@v@"
不塊係我呀婆@v@""
有其婆必有其孫XDD
睇到格黎床個D呀婆佢地好慘KA個樣""
唔似我婆婆=口=""講野都大聲D GA= =
講番去GAGA途中啦
撘叮叮去KA麻...我格黎個個係女仔黎GA...
不過佢洛左車車之後..我就坐埋去""有D15-18歲GA年輕人入左黎"
我格有個空位""其中一個年輕人坐左埋黎""
我 i 左係個玻璃到打機...用我呀ma陪手提..
格黎個個人就妝我睇下我玩咩""
佢就講::整過去......唔知up咩啦..仲之係講緊我打機個d野 - -"
我想出聲問佢係咪佢玩- -""
但係佢地有成班人-口-""唔感呀= =v
wkaka""
我係豬扖你都要料我ga-口-"
賤人丫- -"
之後洛車冇野""
去到e阮=口="10樓c"訪""
係門口- -個到寫住::5:30-8:30先係探病病時間-口-"
eeeee~~~~之後洛番yl...飲杯野飲"之後又撘叮叮..去e院
岩岩到探病時間@v@""good"
睇左呀婆一個中...之後我地走了@v@""
同呀婆講goodbye"""便走了...係叮叮站見到daicy媽""(唔知係咪咁串呢= =)@v@
我地岩岩走..佢就岩岩黎@v@""
waka"""
咁我就番屋k了@v@""
好開心..呀婆冇事@v@""
good 呢""
不過香港d蛇..如果趕到去e阮的話"
一定冇事-口-""隋非係外國啦- -""係外國先會有機會死@v@""
趕住比baba玩電腦..so打咁小""唔算小ka啦XDD
bye*************
|
| 發表時間:2006-07-25 02:03 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|