2006 年 7 月 29 日  星期六   雨天
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3


 
兒童不宜== 分類: 未分類

今日去左呀婆屋k"""""
同baba mama去囉""
baba話睇下佢隻腳點wor@v@"我咁敬老...當然跟埋去啦XDDD(其實係自己屋K悶"冇人部我傾計先會跟埋去姐=口=)
去到..佢個到有4隻狗KA MA""其中有一隻係咁叫- -"""wo~wo~wo~wo"我差d想砍左佢黎食..(殘忍左d bor XD)
去到...佢地係出面傾計"我係到聽""聽聽下好大雨...仲行雷閃電左幾下"
嚇得我丫=口="
之後周圍流水WOR..@@""好勁呢""我啦啦淋入去冇水流GA地方..睇電視@v@"waka
hehe"""好豬服ka@v@""d"登"好好坐的""訓係到又得wor@v@""呵...
睇睇下"baba話細雨啦wor..所以就走啦""因為做緊排球牙""好唔捨得- -v
行出去搭車ga時候"""""""""""""兒童不宜ga野//黎啦= =""""""
夠16歲先睇得XDDDD夠GA..請按[CTRL+A]

行去搭車GA時候""見到有兩隻喵................
係路中間....好光明正大咁.........................攪野= =""""
我baba啦啦聲走過去嚇佢..話:::::你兩隻野..攪野唔識哩埋ka咩?
我係到笑XDDDDDDWAKAKA"""諗起都好.......唉"~算啦"

之後上車=口="EE...又係個個C機wor= =""
好勁呢XD"(唔關勁唔勁事ka wor..好似XD)

之後去左國際食野""食完baba走返大陸啦""
我同mami番屋k
就係咁簡單呢@@""

小文文""係你唔洗我地叫KA 炸...死仔""
當比我訓練係自己麻
其實唔想你比人減$ 炸
不過我又係信唔過ga 我自己又   知道咩事啦掛XD


發表時間:2006-07-30 02:13 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 baka128 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





baka128
暱稱: 紫婷""
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 213
留言總數: 125
今日人氣: 19
累積人氣: 7514
每月文章