|
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| = =" |
分類: 未分類 |
真係傻了=口=""
電話罵中罵左兩次....一次係7:00/..一次10:00"""
真係想打爆部電話XDDDD"糟到我丫XD
好彩我訓到2點幾炸@v@""
醒目喎!!小文文識出聲wakakaka"""hehe"
如果你唔出聲我會收線的XD"
10:00叫mami起身@v@""
佢同呀婆覆""陳""
哎牙牙!!!呀婆又要入番e院=口=""
e生話佢發炎wor""""= =""
mami話呀婆好唔順wor....
咁又係ga...難得有得出院"
點知又要入番去"""好唔底-口-""
聽日話要做手術""話要放d""龍""出黎woR T^T""
真係慘慘呢""
我冇出街..留係屋K囉@V@""煮面食"
之後"寧姐打比我傾計wor""突然咁好死搵我 = ="
我同佢傾傾下""蚊芝打比寧姐""
之後three lni""佢地講佢地中學d野""我係到聽""
講講下""佢地喊- -v"為咩喊?唔講你地知丫=v="
唔可以出賣朋友ka我@v@kaka"""
佢地喊都係為左愛姐""[[其實愛係咩大家都未知""]]=v="
送你地一句:::::早知不應試愛~便算哀...""←十分.愛歌詞XD”
我唱歌好好聽KA..自己諗下啦XDDD""""[[我唱唔係好ka///"講真..都係講係笑姐XD]]
真係唔明...點解會喊=V="可能我未LOVE過人掛"""
不過我就清楚好多野"可以教人XDDDD"講笑炸BOR"
乜單單一個字就可以令人喊?!"好深啊!!!!!!XD"keke""
不明白呢"""係我ga腦海裹面...中e一個人..真係唔可以放咁多感情洛去"
如果唔係"你會好後悔"亦都會好傷...如果蚊and寧睇到""希望你地會識諗.....""
沈默左一倫"""講左咁多野""
都係唔夠長ga- -?!!
e牙.\﹏/."
醒目GA,,,應該之點做哇= =?
係丫""新game""龍駒online ""
ok似ps2個隻三國無雙ka-v-""
自己上去搵吧XD""玩的..請MSN我........
我未拎到AC牙.\/.""""""""
|
| 發表時間:2006-08-02 09:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|