|
2006 年 8 月 4 日 星期五  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| TOT" |
分類: 未分類 |
昨天好像沒打日記呢= =v"kaka""
今日又去左e院睇我呀婆= ="""多麼敬老的我@v@""
你們敬老嗎XD?HEHE""
差唔多..日日都會去E院 ga""5:30分"一定係到ga-v-""
利害吧?!!
之後去睇鋪T V T""[[吉左個D WOR]]= =""
HEHE""
有條問題有人問我""
你唔開心會點?!!
點答呢??成日都咁開心GA"""冇愛情"唔洗番學""
真係唔知有咩會令到我唔開心@V@""MAYBE""冇愛情....白痴同埋低 b ga人"會好開心XD"
好無聊啊!!!XDDDDDD開心ga有百分之95%唔開心呢?5%@v@""
我答佢""我開心多過唔開心""好耐都冇唔開心@v@"""唔記得會點lu""
好小ga事都令我開心 同埋唔開心""kaka"""明顯地..我是低的 kaka"""
發溫啦= ="""仲未有ac tim-v-""
邊個 好人有丫?!!!幫我申埋啦@v@"""""
kekekeke"""幫我申到ga""我會有野掌XDD""兩巴掌XD""
點解..我會咁低B GA= =?可能低B是我的尊利KAKAKA"""
隻眼仔痛到不得了= =""""HELP ME"!!!!!!!!
訓教先啦 KEKE
|
| 發表時間:2006-08-05 12:50 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|