2006 年 8 月 11 日  星期五   晴天
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3


 
><" 分類: 未分類

呀婆仲要做手術啊!!"><"
姐係話唔出得院啦= =V姐係話又要日日去E院啦?!!唉~~好極了!!
日日都好似番學咁...做同一樣野""都OK KA""XD""
唔洗[優柴優米]XD好似打錯字bor@v@""
去到e院,,,見到daisy媽"
佢一開口同我媽講野就係:::有冇[子]巾?!!!
我媽得一張XD我當然係冇啦=V="佢入次所睇下有冇XD"
冇啊!!!XDDD底丫XD""[[個人比較黑心=]]
佢走番出黎=V=""同我地講::::冇次子點去牙T^T??!!"
這時候...我很想笑呢XD""
院[訪]開左門=V="佢就入去阿XD""
佢番左黎""咁我又去啦"
冇位去wor- -""
咁我去第到ga次所""好恐怖"個次所又大"又冇人- -""
我唔感去牙T^T""
所以,,就真係冇去XD""叻唔叻女先XD""??!!
番番到啦""聽佢地傾計=V="
我也算是8PO@V@""
我婆對面個個人走左啦=V=""佢好好人KA.,,,我覺得- -V""
間病房好多人=V="次次都爆哂6個人GA=V="

係丫...今日係街市見到小肥肥啊@""@"
佢一樣咁得E啊!!""

E+係5點中""我哥敏感出去睇E生=V="
好在我冇敏過感姐XD""
希望冇事啦""合家平安"@v@"雖然你好黑我僧XD"



發表時間:2006-08-12 05:09 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 baka128 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





baka128
暱稱: 紫婷""
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 213
留言總數: 125
今日人氣: 26
累積人氣: 7579
每月文章