|
2006 年 8 月 25 日 星期五  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| 中學=V=" |
分類: 未分類 |
返中學都幾好玩=V=""
HEHE...不過都好悶呢=-=""
去"裹"行BOR"""今DAY"
同呀WING AND 芬AND琪一齊玩=V=""
好快識到FD 子 XD""
不過希望可以再多D啦""
搭車搭到死左.....- -"有個海=V=""好令令""
我唔知個到邊到黎=口=""西貢.///////......唔記得=V="
之後12點到BBQ-V-""
幾好玩ka 都=V=""
不過好熱呀!!!!!
B完玩遊戲=V=""
我地善班包尾但都有野飲XD""因為我地有3隊全部任務都做哂XD
姐係靜係我地個組未做哂囉=口="做左10件=V=""做10件就可以過關KA MA...但佢地11樣都做哂囉=V="
玩完都3點半到LU好似=V="
走啦咁就/..我地班勁好笑XD""""
笑死我"呀唔知邊個同唔知邊個係到玩XD"
攪左好多笑料出黎XD簡直好似6A從現XDDDDDD""
日日都有笑野出黎XD"""
爆好笑呢XD""""同個細路SAY HI XD""係對面車""D細路又對返佢地SAY WOR XDD""
勁白痴囉XD""
haha"
6a再現牙=v=""
呀唔知邊個同唔知邊個想溝呀wing同呀芬 bor好似XDDDDDD""wakakakaak
呀琪係我格黎訓著左..呀邊個個D係前面""呀wing同呀芬 係前前面...SO冇料我地XD""-V-"
我咁[樣]..唔會料我GA=V=""
有乜可能你太古都可以讀過黎元朗遵理ka下....下~~死仔包....
去搵蚊芝菱好啦...唔好搵我tim牙=/\="唔so你XD""
唔好咁嬲嬲啦..呀寶!!""
似中都係FD 黎麻"""""人有人地過性ka 麻....."""係咪XD"
|
| 發表時間:2006-08-26 01:18 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|