2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3


 
去青山E院 分類: 未分類

今DAY!!我去左青山覆"陳"!!!!!XDDD""信唔信先=V=
我知你地一定信XD""wakaka
唔好以為青山e院係好恐怖tim 牙,你地XD"
入面令到丫...真係難以自信KA-V-""好豪華的~~~"""美麗=V="
都幾想入去...住番幾日=V=""

我同祁姐去個陣...真係好驚....唔知係咪D好恐怖GA 地方囉""
去到個個門口...聽到入面..有人嗌WOR-口-""十分.恐怖牙""
之後完來個邊唔入得ga-v-"
要去第邊ga""又話乜鬼野卡..- -""好多野=v="
都係安全至上姐佢地=v="
去到個邊,,話唔入得=口=?好彩..祁姐打電話比欣姐.姐=v=""
仲好好彩...欣姐媽咪咁岩去到個到..比部電話欣姐...好好彩"
入去探佢=v=""佢精神十分好-  -""等我地仲咁擔心佢會發巔tim XD"
點知...會咁正常=V="不過係好事來喔!!
欣姐..係入面好玩啦......死野...唔預我XD""
自己一個去CAMP咁...唔預我地...好野啦XD""
探左佢都幾耐下喔!!
我地走啦=V=""我就冇"哂子",,,問祁姐呀MA"唱"....
佢比$我搭=v="..我會持d比番$你ka bor-v-"
走lu走lu...=v="
回家途中...又見到.."彤姐"=口=""6c的=v="
見到佢好驚訝呢!XD"因為連續兩天都見到佢=V="
同小frank..唔好叫小frank..叫8公frank= ='
sms...死仔包T^T""
點解點解..你會讀左元朗遵理.....??!!!!!!!!!
你真係唔好黎搵我=V=""
唉~~~~~~
係咁多啦=V=""

發表時間:2006-08-27 04:18 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 baka128 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





baka128
暱稱: 紫婷""
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 213
留言總數: 125
今日人氣: 21
累積人氣: 7574
每月文章