|
2006 年 8 月 26 日 星期六  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| 去青山E院 |
分類: 未分類 |
今DAY!!我去左青山覆"陳"!!!!!XDDD""信唔信先=V=
我知你地一定信XD""wakaka
唔好以為青山e院係好恐怖tim 牙,你地XD"
入面令到丫...真係難以自信KA-V-""好豪華的~~~"""美麗=V="
都幾想入去...住番幾日=V=""
我同祁姐去個陣...真係好驚....唔知係咪D好恐怖GA 地方囉""
去到個個門口...聽到入面..有人嗌WOR-口-""十分.恐怖牙""
之後完來個邊唔入得ga-v-"
要去第邊ga""又話乜鬼野卡..- -""好多野=v="
都係安全至上姐佢地=v="
去到個邊,,話唔入得=口=?好彩..祁姐打電話比欣姐.姐=v=""
仲好好彩...欣姐媽咪咁岩去到個到..比部電話欣姐...好好彩"
入去探佢=v=""佢精神十分好- -""等我地仲咁擔心佢會發巔tim XD"
點知...會咁正常=V="不過係好事來喔!!
欣姐..係入面好玩啦......死野...唔預我XD""
自己一個去CAMP咁...唔預我地...好野啦XD""
探左佢都幾耐下喔!!
我地走啦=V=""我就冇"哂子",,,問祁姐呀MA"唱"....
佢比$我搭=v="..我會持d比番$你ka bor-v-"
走lu走lu...=v="
回家途中...又見到.."彤姐"=口=""6c的=v="
見到佢好驚訝呢!XD"因為連續兩天都見到佢=V="
同小frank..唔好叫小frank..叫8公frank= ='
sms...死仔包T^T""
點解點解..你會讀左元朗遵理.....??!!!!!!!!!
你真係唔好黎搵我=V=""
唉~~~~~~
係咁多啦=V=""
|
| 發表時間:2006-08-27 04:18 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|