2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3


 
2006-08-30 分類: 未分類

今天.正天留在家中=V=""
因為很肚餓的關係...而mami不在家的關係...只留我在家的關係[咁多關係XD]
所以自己搵東西食...一打開雪櫃,,,發現沒有"面"食=口="
以我多麼精靈我頭腦...怎會給自己餓壞!!!
結果...給我發現了食物XD"""雲吞皮同埋"醉"肉@v@"
大家可能會發覺到我想怎了-v-"""
當然係包雲吞啦XD"包左20多隻""
因為那時真的很肚餓...所以以為自己食得洛XD"
包左都有1個中=口=""
唔知點解過得咁快-V-""[不用書面語了=口=""煩得制XD]
係廚房...諗左好耐- -"""
唔知下D咩野..先可以正到D湯底有味- -"""下左都OK 多野洛去=="
下極都係咁淡=="""唔理啦...煮左先算- -"
收埋哂D野...準備食GA時候=口=""比我發現左支[胡椒粉]- -""
我一下ga時候,,,- -"""個風扇岩岩吹到黎呢邊..我又發覺唔到wor"
呼~~~~吹哂洛塊面到=口="""咳咳~-v-"""唔準笑呀..你地 - -""你地一定會有呢日ka...笑個d XDDD
下左好多洛去=V=""@口@~~~~果然有味呢!!!好味~!!邊個食到三生有幸啦XDDDwakak"

點解我唔試下boi粥ga-口-??!!!
下次試下先...XD"
燒左間屋點算=V=""??!!


呢個暑假又話學流行古GA我0﹏-?!!
冇左回事WOR""- -""

就黎真係要返學學啦...大家準備好未姐XD?!!!

發表時間:2006-08-31 01:33 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 baka128 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





baka128
暱稱: 紫婷""
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 213
留言總數: 125
今日人氣: 25
累積人氣: 7578
每月文章