|
2006 年 8 月 30 日 星期三  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| 2006-08-30 |
分類: 未分類 |
今天.正天留在家中=V=""
因為很肚餓的關係...而mami不在家的關係...只留我在家的關係[咁多關係XD]
所以自己搵東西食...一打開雪櫃,,,發現沒有"面"食=口="
以我多麼精靈我頭腦...怎會給自己餓壞!!!
結果...給我發現了食物XD"""雲吞皮同埋"醉"肉@v@"
大家可能會發覺到我想怎了-v-"""
當然係包雲吞啦XD"包左20多隻""
因為那時真的很肚餓...所以以為自己食得洛XD"
包左都有1個中=口=""
唔知點解過得咁快-V-""[不用書面語了=口=""煩得制XD]
係廚房...諗左好耐- -"""
唔知下D咩野..先可以正到D湯底有味- -"""下左都OK 多野洛去=="
下極都係咁淡=="""唔理啦...煮左先算- -"
收埋哂D野...準備食GA時候=口=""比我發現左支[胡椒粉]- -""
我一下ga時候,,,- -"""個風扇岩岩吹到黎呢邊..我又發覺唔到wor"
呼~~~~吹哂洛塊面到=口="""咳咳~-v-"""唔準笑呀..你地 - -""你地一定會有呢日ka...笑個d XDDD
下左好多洛去=V=""@口@~~~~果然有味呢!!!好味~!!邊個食到三生有幸啦XDDDwakak"
點解我唔試下boi粥ga-口-??!!!
下次試下先...XD"
燒左間屋點算=V=""??!!
呢個暑假又話學流行古GA我0﹏-?!!
冇左回事WOR""- -""
就黎真係要返學學啦...大家準備好未姐XD?!!!
|
| 發表時間:2006-08-31 01:33 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|