|
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| 白痴-V-" |
分類: 未分類 |
今日去左蚊芝芝到BBQ-v-
白痴的一天.........................................
成員有::欣姐,,瑤小姐XD.,,小琳XD,,,鈴姐..ME,,蚊芝芝,,!!
去燒培記買燒烤食品=V=""
買左兩樣-口-""佢地話冇$ ...我呢D衰人..當然係炸死啦XDDD
又話坐芝mami架車車...之後都係自己搭XD..
GOOD@V@""
去到啦..
放低D野...同蚊芝芝AND小瑤XD"去惠[]買[豬LEEshadee]..
識拼先算啦你地XDD
去GA途中...蚊芝芝嗌佢個FD出黎/////馬田XD""
我地去惠[]先...好熱呀...!!!!!
惠[]...搵[豬LEEshadee]...
見到那個馬田了-V-""個樣同蚊芝芝都係咁白痴..XDD"
好似話18歲...@@""
咁鬼高GA- -""係我地[咩]姐XD
好啦...搵到啦,,,
但仲係唔想走= V="
好熱呀...因為真係=口=""""""""""""""
係個到[培回]左好耐.........X]]]
小馬田話買雪糕...你比$ BOR-V-""[[[多了一個花名了你XDD]]]
好啦...買左..係到分XDD..
正丫-VvvvvvvvvvvvvvvvvVVV-好味道~~~~
行行行...返去W-W"
good~佢mami話做咩唔買埋比佢XDDDDD
係囉////小馬田唔岩啦XDDDDD
返去燒左一樣野- -""kaka....飽啦飽啦\- -
唔中EBBQ呢= =""""""""佢地係到係咁燒係咁燒\\\\= =
我飲[豬LEEshadee]- -""
坐係個個瑤瑤[男]到-V-""""""""""豬服!!!!
玩左好多白痴同低B野=口=""同old fd先會玩得咁巔....唔知點解= ="
可能同新fd未熟啦=\/=kaka"""" 持d我本性又會出來-v-""
佢mamai話呀...仲知掉呀蚊芝芝入cys牙...如果我讀..咁話=V=""
呵呵...都話左 KA啦@V@""
F.2呀F.2..希望多D old fd入黎啦...
wakakaka ...f.2呀...等你地牙=]]]]]
你地唔轉黎我喊tim牙T^T""
呢一年.....................靜訓XDDDD
講笑XDDD
好啦..走啦咁我地.@V@
呵呵..我地分左兩架車- -""""因為某D事......XXXXXFDFFDDFFFFFDDDDDD
之後同欣琳鈴一齊買鞋..唔係一齊ga- -""""欣姐要姐...我帶佢買=v=""
佢地唔係x帶鞋=口=""我就要T^T""
睇完都係冇佢心水0V0""佢話佢番TM買=V="
話知你啦/...係合益諗左好耐同唔同欣姐去TM買野- -""
再後係唔去GA- -"""之後[培回]左一陣--""
去左琳姐屋K參觀-V-""""
wakakaka"""
6點啦...咁就回家啦=vvvvv=""
係咁上下啦0v0"""
|
| 發表時間:2006-08-31 10:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|