|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| 2006-09-01 |
分類: 未分類 |
今日熱到就暈啦
9月1當然係返學GA日子=="
仲係一日好悶GA日子=V="
聽個校長UP UP UP...
死啦死啦死...!!!!!
訓著TIM啦.............................
我個班完來有人留班洛黎- -"
怪唔得唔見佢地ka啦...!!!之前要返學個個星期!!
仲有/////陸小姐都黎左呢間陳震夏=="你d成績好好ka wor- -做咩.....?!!!唔問你啦=v="
佢一信bor":
wor,,,好多人=v="""
有人問呀wing跟唔跟佢wor-口-""呀芬就跟左- -""
f.2 ga一個=口=""算把啦...f.2..........就問人跟唔跟.........???!!!!
唔講呢d=v="大家都知道cys係幾咩ka啦= =
好鬼熱...啦啦淋去拎車車...返屋企...如果唔係死得了......- -"
返到屋k...玩陣msn,,,訓左一陣- -'"係比寧姐嘈醒的....
死死氣地出去= =""好彩baba渣車車順便車埋姐-v-""
去左馬天尼食野@口@baba mama係到bor-v-""呀哥同gf都係到..不過坐第到...
我同寧姐諗住坐第到的-v-""但baba話..一家一坐人地3張台==""
咁我就同寧姐坐我呀哥個張...見到佢地都飽啦= - =""
正黎正去- -""""我食完就走..係寧姐話食左炸...唔關我事- -v
行左一陣佢返屋k...我又番番馬天尼= =""""之後babamama同大哥去唔知整咩= ="
我同呀哥就留番係馬天尼....-v-"
等完佢地...坐車車返屋k..又再訓多陣///到e+就打緊日記-v-"
完""
|
| 發表時間:2006-09-01 06:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|