2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3


 
2006-09-01 分類: 未分類

今日熱到就暈啦
9月1當然係返學GA日子=="
仲係一日好悶GA日子=V="
聽個校長UP UP UP...
死啦死啦死...!!!!!
訓著TIM啦.............................
我個班完來有人留班洛黎- -"
怪唔得唔見佢地ka啦...!!!之前要返學個個星期!!
仲有/////陸小姐都黎左呢間陳震夏=="你d成績好好ka wor- -做咩.....?!!!唔問你啦=v="
佢一信bor":
wor,,,好多人=v="""
有人問呀wing跟唔跟佢wor-口-""呀芬就跟左- -""
f.2 ga一個=口=""算把啦...f.2..........就問人跟唔跟.........???!!!!
唔講呢d=v="大家都知道cys係幾咩ka啦= =
好鬼熱...啦啦淋去拎車車...返屋企...如果唔係死得了......- -"
返到屋k...玩陣msn,,,訓左一陣- -'"係比寧姐嘈醒的....
死死氣地出去= =""好彩baba渣車車順便車埋姐-v-""
去左馬天尼食野@口@baba mama係到bor-v-""呀哥同gf都係到..不過坐第到...
我同寧姐諗住坐第到的-v-""但baba話..一家一坐人地3張台==""
咁我就同寧姐坐我呀哥個張...見到佢地都飽啦= - =""
正黎正去- -""""我食完就走..係寧姐話食左炸...唔關我事- -v
行左一陣佢返屋k...我又番番馬天尼= =""""之後babamama同大哥去唔知整咩= ="
我同呀哥就留番係馬天尼....-v-"
等完佢地...坐車車返屋k..又再訓多陣///到e+就打緊日記-v-"
完""

發表時間:2006-09-01 06:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 baka128 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





baka128
暱稱: 紫婷""
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 213
留言總數: 125
今日人氣: 2
累積人氣: 7522
每月文章