|
2006 年 9 月 2 日 星期六  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| 2006-09-02 |
分類: 未分類 |
今日11點幾比瑤姐嘈醒了- -""嗌我出街街=V=""
咁早..唔出住啦.....你地行住先啦""
我訓左半個中...- -佢又打黎...我又話唔出住
又訓多半個中..佢又打答....直到1點幾我起左身打電電比佢地..
我就出去...
我又坐baba架車車出-v-""
出去馬天尼食野.........食好啦...
打電電比佢地....佢地係合益樓梯坐住等我- -""流氓XD??!!!!
去到啦...行左[一陣]合益就搭叮叮出TM- -""
冇諗出ka0 - 0"
係叮叮到玩白痴野=口="""推黎推去.......
成架車最嘈我地=v=""可想而知..我地係好白痴..
今次成員有::琳姐..瑤姐.and me-v-"
係siu hong轉車-v-""
轉左唔知邊架車..- -"""""上到車以為自己上坐車...完來唔係////kaka"
係吉吉島行///兜黎兜去..買左小丸子來食=v=""正
每人2粒-v-"好味!!
諗住去味千食...但係冇資金XD"
算,,,行左都OK耐...一路都係到做白痴兒童-V-""
返返去YL...係元朗廣場行@口@""
[冰糖胡佬]@口@""'"正-V-"
食左一粒.....kakak""唔係好好味ka炸- -""
食完..行左陣...又行返去合益...坐樓梯.............流氓.....XDD"
好似ka真係...XDD 等babamama探完呀婆洛黎...
又係樓梯到玩白痴野- -""真係好無聊加白痴...
不過無聊時候都係要玩無聊野ga0 - 0'''
知道一個好好好消息...f.2 琳姐可能轉入黎喔!!!!>v<""
希望係真係會入黎啦>v<"""
開心死我啦>v<"""""kakakakakaka"""
|
| 發表時間:2006-09-02 10:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|