2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3


 
2006-09-02 分類: 未分類

今日11點幾比瑤姐嘈醒了- -""嗌我出街街=V=""
咁早..唔出住啦.....你地行住先啦""
我訓左半個中...- -佢又打黎...我又話唔出住
又訓多半個中..佢又打答....直到1點幾我起左身打電電比佢地..
我就出去...
我又坐baba架車車出-v-""
出去馬天尼食野.........食好啦...
打電電比佢地....佢地係合益樓梯坐住等我- -""流氓XD??!!!!
去到啦...行左[一陣]合益就搭叮叮出TM- -""
冇諗出ka0 - 0"
係叮叮到玩白痴野=口="""推黎推去.......
成架車最嘈我地=v=""可想而知..我地係好白痴..
今次成員有::琳姐..瑤姐.and me-v-"
係siu hong轉車-v-""
轉左唔知邊架車..- -"""""上到車以為自己上坐車...完來唔係////kaka"
係吉吉島行///兜黎兜去..買左小丸子來食=v=""正
每人2粒-v-"好味!!
諗住去味千食...但係冇資金XD"
算,,,行左都OK耐...一路都係到做白痴兒童-V-""
返返去YL...係元朗廣場行@口@""
[冰糖胡佬]@口@""'"正-V-"
食左一粒.....kakak""唔係好好味ka炸- -""
食完..行左陣...又行返去合益...坐樓梯.............流氓.....XDD"
好似ka真係...XDD  等babamama探完呀婆洛黎...
又係樓梯到玩白痴野- -""真係好無聊加白痴...
不過無聊時候都係要玩無聊野ga0 - 0'''


知道一個好好好消息...f.2 琳姐可能轉入黎喔!!!!>v<""
希望係真係會入黎啦>v<"""
開心死我啦>v<"""""kakakakakaka"""

發表時間:2006-09-02 10:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 baka128 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





baka128
暱稱: 紫婷""
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 213
留言總數: 125
今日人氣: 25
累積人氣: 7520
每月文章