|
2007 年 1 月 29 日 星期一  |
做咩都要諗清楚,以免第日後悔!
諗咩都要記住唔好諗埋一二邊..可以講比一個知心又話者守到秘密GA朋友聽..
唔好屈住屈住.<3如果唔係個心會好唔豬服<3守到秘密GA個個就係我啦<3哈哈=]
我講堅的..<3有咩可以同我講..我守到秘密的..<3亦可以給你們一點意見<3 |
| 2007-01-29 |
分類: 未分類 |
今日河粉生日"..我整喊左佢-__-"""超無奈XD""
今日又係冇去到唱K""""超超超無奈囉!!!"
之後去左食[[受司]]O哂-__-""
係門口等間野開門""
我同河粉,單單"去左買蛋糕""
買完番番去..食野...[[劍HI]]坐我對面""
糖糖坐係佢格黎-__-..佢地係口6係到錫錫錫-0-"""飽-__-""
食完野...開蛋糕""
我見河粉今日生日就玩下野""點知-__-""high左d cream洛河粉塊面到""
佢就mo lala喊"-__-""o哂""唔知咩事-___-"""
之後冇乜野""係咁同河粉姐講sorry""
我真係唔知咩事"""咁唔玩得ga XD""!!!
下次都係靜靜的食算了-____-""""
之後食完啦"""唔知咩事""BEEBEE""走左出去-0-"""
真係唔知咩事""""""...""
食哂埋單""本來唔諗住比$ ka-__-""但見..我整喊左河粉姐""
就甲埋$啦-__-""唉...帶親都冇好野""- -""
用左50$-__-""
之後走人..我,河粉,siby.去左影貼子相"""""我又甲$-00-""
20$- -""影影影""!!-__-"'"整相個陣,,傻WING打比我,問我係邊- -"!!
我呃佢話同MAMI行街-__-""
SORRY牙""傻WINGWING"!!
之後去左元朗廣場""個邊買串燒食
係格黎個條行,.對住個垃圾桶場黎食::
後面有個呀婆唔知做咩,,食到係到嗌...牙牙牙牙牙牙牙XD""
笑死我地食唔到,,我差D硬親XD"""
食完睇銀包"!!
siby買左禮物比河粉同wing""河粉個禮物係銀包- -!!
我仲未有住T^T""簡唔到= =""加上河粉個銀包70$""都冇咩靜$""!
算啦"""持D保比我-__-""
係咁多///之後返家"!!
我得兩份禮物炸T^T"""D人9到死XD"""
河粉比我個個POOHPOOH@@幾得Ega""!
wingwing買左皮枝筆比我"**"
唔太like枝筆""黃色poohpooh"""!

張貼貼相""腸唔到XD""

個個蛋糕""!!
30號寧姐生日.."""
生日快樂先XD""
|
| 發表時間:2007-01-29 04:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|